|
|
Untitled Document
საღმრთისმეტყველო, ასკეტურ
და ჰაგიოგრაფიულ თხზულებათა
დ ი დ ი მ რ ა ვ ა ლ თ ა ვ ი
თეოლოგია. ასკეტიკა
- იპოლიტე რომაელი (III ს.), სარწმუნოებისათჳს , ნაკვ. I. გვ. 155-163.
- გრიგოლ ნეოკესარიელი (†დაახ. 266-270 წ.), ხარებისათჳს წმიდისა ღმრთისმშობელისა , ნაკვ. I. გვ. 164-166.
- გრიგოლ ნეოკესარიელი, ხარებისათჳს (მეორე), ნაკვ. I. გვ. 167-172.
- გრიგოლ ნეოკესარიელი, ხარებისათჳს (მესამე), ნაკვ. I. გვ. 173-177.
- ათანასი ალექსანდრიელი(†373 წ.), ვითარ კაც იქმნა უფალი ჩუენი იესუ ქრისტჱ, ნაკვ. I. გვ. 178-183.
- ეფრემ ასური(†დაახ. 373-379 წ.), მარხვისათჳს, ნაკვ. I. გვ. 184-185.
- ეფრემ ასური, ზიარებისათჳს, ნაკვ. I . გვ. 186.
- ეფრემ ასური, გულის-თქუმისათჳს, ნაკვ. I. გვ. 187-188.
- ეფრემ ასური, ფერის-ცვალებისათჳს იესუ ქრისტჱს უფლისა ჩუენისა მთასა ზედა თაბორსა, ნაკვ. I. გვ. 189-193.
- ეფრემ ასური, ანტისათჳს, ნაკვ. I. 194.
- ბასილი დიდი (†379 წ.), არა არს ღმერთი მიზეზი ბოროტთაჲ, ნაკვ. II. გვ. 52-61.
- ბასილი დიდი, სარწმუნოებისათჳს წმიდისა სამებისა, ნაკვ. II. 62-65.
- ბასილი დიდი, პირველითგან იყო სიტყუაჲ , ნაკვ. II. გვ. 66-69.
- ბასილი დიდი, სულისა წმიდისათჳს, ნაკვ. II. გვ. 70-74.
- მელეტი ანტიოქელი (†381 წ.), ბზობისათჳს და შესხმისა ყრმათაჲსა, ნაკვ. II. გვ. 75.
- მელეტი ანტიოქელი, ხარებისათჳს წმიდისა ღმრთის-მშობელისა, ნაკვ. II. გვ. 76-78.
- კჳრილე იერუსალემელი (†386 წ.), ნათლის-ღებისათჳს უფლისა ჩუენისა იესუ ქრისტჱსა, ნაკვ. II. გვ. 79-83.
- კჳრილე იერუსალემელი, აღდგომისათჳს მკუდრეთით უფლისა ჩუენისა იესუ ქრისტჱსა, ნაკვ. II. გვ. 84-93.
- კჳრილე იერუსალემელი, რაჟამს-იგი მოვიდა წმიდათა მოციქულთა ზედა სული წმიდაჲ, ნაკვ. II. გვ. 94-97.
- გრიგოლ ნაზიანზელი (†389 წ.), შობისათჳს უფლისა ჩუენისა იესუ ქრისტჱსა, ნაკვ. II. გვ. 98-104.
- გრიგოლ ღმრთისმეტყველი, ნათლისღებისათჳს, ნაკვ. II. გვ. 105-126.
- გრიგოლ ღმრთისმეტყველი(†389 წ.), აღვსებისათჳს და დაყოვნებისათჳს მისისა პონტოს, რამეთუ მას დღესა მოვიდა მიერ და მიუთხრა ესე ერსა, კჳრიელეისონ! ნაკვ. III. გვ. 22-23.
- გრიგოლ ღმრთისმეტყველი, დღისა მისთჳს მეერგასისა, რომელ არს მარტჳლიაჲ, ოდეს-იგი მოვიდა სული წმიდა მოწაფეთა ზედა და მოციქულთა ქრისტესთა, ნაკვ. III. გვ. 24-32.
- მიქაელ ფსელოსი, თარგმანებაჲ სიტყუასა მას ღმრთისმეტყუელისასა მეტყუელსა: ვითარცა იქმნა პირმშო მრავალთა ძმათა შორის, ეგრეთვე პირმშო მკუდართაგან ღირს იჩინა ყოფად ნაკვ. II. გვ. 127-129.
- ეპიფანე კვიპრელი (†403 წ.), წმიდისა მარადის ქალწულისა მარიამისთჳს, რამეთუ ამისგან ჴორციელ იქმნა უფალი ჩუენი იესო ქრისტჱ, ძჱ ღმრთისაჲ, ნაკვ. II. გვ. 130-135.
- იოვანე ოქროპირი (†407 წ.), მარხვისათჳს და იონაჲსთჳს, ნაკვ. II. გვ. 136-142.
- იოვანე ოქროპირი, შესვლასა უფლისასა იერუსალემდ, ნაკვ. II. გვ. 143-147.
- იოვანე ოქროპირი, საკითხავნი ამაღლებისანი, ნაკვ. II. გვ. 148-149.
- იოვანე ოქროპირი, საკითხავნი მარტჳლიისანი დღისა მისთჳს, რომელსა მოივლინა სული წმიდაჲ, ნაკვ. II. გვ. 150-151.
- იოვანე ოქროპირი, დღისა მისთჳს, რომელსა იცვალა ხატი მაცხოვარმან მან წმიდასა მთასა თაბორსა, ნაკვ. II. გვ. 152-156.
- იოვანე ოქროპირი, გარდაცვალებისათჳს წმიდისა ღმრთის-მშობელისა (I), ნაკვ. II. გვ. 157-158.
- იოვანე ოქროპირი, გარდაცვალებისათჳს წმიდისა ღმრთის-მშობელისა (II), ნაკვ. II. გვ. 159-161.
- იოვანე ოქროპირი, ჯუართა აპყრობისაჲ, ნაკვ. II. გვ. 162-164.
- იოვანე ოქროპირი(†407 წ.), ხარებისათჳს წმიდისა ღმრთის-მშობელისა მარიამისა მთავარ-ანგელოზისა გაბრიელის მიერ, ნაკვ. III. გვ. 33-36.
- სებერიანოს გაბალონელი (†408 წ.), შესხმისათჳს ყრმათაჲსა და დაჯდომისათჳს უფლისა კიცუსა ზედა შესულასა მას მისსა იერუსალემდ, ნაკვ. II. გვ. 165-170.
- პროკლე კონსტანტინეპოლელი(†446 წ.), ღმრთისმშობელისათჳს, ნაკვ. III. გვ. 37-40.
- ევსუქი იერუსალემელი(V ს.), ტაძრად მიყვანებისათვის, ნაკვ. III. გვ. 41-42.
- პეტრე იბერიელი (ფსევდო-დიონისე არეოპაგელი, V ს.), საღმრთოთა სახელთათჳს, ნაკვ. III. გვ. 43-93.
- ანთიპატროს ბოსტრელი(V ს.), წმიდისა ღმრთის-მშობელისათჳს და ზაქარიაჲს დადუმებისათჳს, ნაკვ. II. გვ. 171-174.
- ივლიანე ეპისკოპოსი ტაბია ქალაქისაჲ (V-VI სს.), ნათლისღებისათჳს ძისა ღმრთისა, უფლისა ჩუენისა იესუ ქრისტჱსა იოვანჱს მიერ, ნაკვ. II. გვ. 175-178.
- იაკობ მოძღუარი, ეპისკოპოსი ბატნანელი, რომელ არს საროჯისაჲ(†521 წ.), ხარებისათჳს წმიდისა ღმრთისმშობელისა და შობისათჳს უფლისა ჩუენისა იესუ ქრისტესა წმიდისა ქალწულისაგან, ნაკვ. III. გვ. 94-103.
- პეტრე იერუსალიმელი (VI ს.), შობისათჳს უფლისა ჩუენისა იესუ ქრისტჱსა, ნაკვ. II. გვ. 179-185.
- ტიმოთე იერუსალიმელი, ტაძრად მიყვანებისათვის, ნაკვ. II. გვ. 186-189.
- ისტჳნიანე მეფე (†565 წ.), ხარებისათჳს და შობისა, მიგებებისათჳს და ნათლისღებისა, ნაკვ. II. გვ. 190-193.
- მაქსიმე აღმსარებელი(†662 წ.), ჭეშმარიტი აღსარება მართლისა სარწმუნოებისა, ნაკვ. III. გვ. 104-107.
- იოვანე დამასკელი(†780 წ.), სატფურებისათჳს იერუსალემისა ქრისტეს ღმრთისა ჩუენისა აღსადგომელისა და ამაღლებისათჳს პატიოსნისა და ცხოველსმყოფელისა ჯუარისა, ნაკვ. III. 108-124.
- უცნობი ავტორი (XI ს.), მეტყუელთა მიმართ, ვითარმედ: „სულნი კაცთანი პირველვე იყვნეს ჴორცთასა“, ნაკვ. III. გვ. 125-134.
- ბერი ეფთჳმე გრძელი(XI ს.), სიტყჳს-გება სოსთენის მიმართ, სომეხთ მოძღურისა, ნაკვ. III. გვ. 135-140.
- ეფთვიმე ზიღაბენი(†1118 წ.), სულთა განმხრწნელისათჳს წვალებისა ბოღომილთაჲსა, რომელსა შინა მოიჴსენების მასალიანთათჳსცა და პავლუკიანთა, ნაკვ. III. გვ. 141-145.
- გრიგოლ ღმრთისმეტყველი (389 წ.), ახალკჳრიაკისათჳს და სატფურებისათჳს ეკლესიისა, ნაკვ. IV. გვ. 124-129.
- გრიგოლ ღმრთისმეტყველი, აღვსებისათჳს და აღდგომისა უფლისა ჩუენისა იესუ ქრისტესა, ნაკვ. IV. გვ. 130-143.
- იოვანე ოქროპირი (407 წ.), ნათლის-ღებისათჳს უფლისა ჩუენისა იესუ ქრისტჱსა (პირველი), ნაკვ. IV. გვ. 144-145.
- იოვანე ოქროპირი, ნათლის-ღებისათჳსვე (მეორე), ნაკვ. IV. გვ. 146-147.
- იოვანე ოქროპირი, ნათლის-ღებისათჳს უფლისა ჩუენისა იესუ ქრისტჱსა (მესამე), ნაკვ. IV. გვ. 148-150.
- პეტრე იბერიელი (ფსევდო-დიონისე არეოპაგელი, V ს.), ზეცათა მღდელთ-მთავრობისათჳს, ნაკვ. IV. გვ. 151-177.
- იოვანე დამასკელი (780 წ.), სიტყუაჲ სარწმუნოებისათჳს დასამჴობელად ნესტორიანთა (პირველი), ნაკვ. IV. გვ. 178-186.
- იოვანე დამასკელი, სიტყუაჲ დასამჴობელი ნესტორიანთაჲ (მეორე), ნაკვ. IV. გვ. 187-199.
|
|
|
|
|